8 september 2011

Blooming Friday - Blommig fredag

Välkommen att vara med på Blommig fredag! Reglerna är enkla: 
1. Tolka veckans tema - ta några bilder eller leta i ditt bildarkiv efter en lämplig bild. 
2. Publicera din tolkning av veckans tema på din blogg och länka hit. 
3. Återvänd sedan hit och skriv in url:en till ditt inlägg plus ditt namn i Mister Linky längst ner i mitt inlägg. 
4. Sedan har du hela veckan på dig att besöka de olika deltagarna. Ha så kul!

Welcome to join Blooming Friday! To play along is easy. 

1. Interpret the theme of the week - take some shots or search your archives for a suitable picture.
2. Post your interpretation of the theme on you blog and link to here. 
3. Then return here to add the url of your post and your name in Mister Linky at the bottom of my post. 
4. Having done that you then have the whole week to visit the other participants. Enjoy!


/Katarina

2 kommentarer :

Kerstin Alvesson sa...

Vad skoj att du kommit igång ogen med detta. Tyvärr var jag bortrest i fredags men på fredag är jag med. Nyfiken är jag på vilket tema det ska vara på fredag. Jag hittade inte det i inlägget.

Ha det gott, Kerstin

Susie på Stjärnarve... sa...

Kul - och temat den här veckan är underbart!