5 juli 2012

Månadsbilder

Mängder med nytagna bilder har försvunnit från Picasa - och därmed försvann också bilderna från bloggen. Jag fick därför ta bort de senaste inläggen.

Lots of pictures have disappeared from Picasa - and as a consequence pictures disappeared from my blog too. Therefore, I had to delete the last posts.


Så här i början av juli blommar det för fullt i trädgården och det är alldeles grönt överallt.  Det är nu åttonde sommaren som vi bor här och rabatterna börjar bli överfulla. Jag har ägnat flera dagar åt att rensa bort överflödet och att ändra om lite i rabatterna.

Plenty of flowers are blooming right now in my garden and everything is green and lush. This is our eighth summer in this house and the flower beds are getting crammed. I've spent the last couple of days removing the surplus and, at the same time, reorganize the borders.








5 kommentarer :

Alen Trädgård sa...

Det ser verkligen frodigt och grönt ut! Här är det också mycket som jag rensar/gallrar bort så att växterna inte tar ut varandra:) Ha det gott/Monne

Hannele på Hisingen sa...

Vilket paradis!
Kram

Kerstin Alvesson sa...

Överfulla rabatter ... det känenr jag igen. Fast jag tycker det är snyggt med mycket rabatterna och fördelen är ju att ogräset inte syns.

ha det gott, Kerstin

Donna sa...

These are such lovely garden pictures....just beautiful!

Fia sa...

Usch vad tråkigt när bilder, och framförallt inlägg försvinner :-( Men hur som, en underbart lummig trädgård verkar du ha såhär mitt i sommaren!