14 februari 2010

Valentine's Day

Tänk dig den allra vackraste sommaräng...himlen är blå med vita molntussar...fåglarna kvittrar och prästkragarna är fulla av surrande insekter. Du ligger där på en filt i gräset och känner dig alldeles lycklig inombords. Vad vore  denna sommardag utan familj och vänner?
-Tack alla nära och kära och alla bloggande vänner på nätet för att ni finns!

Just imagine the most beautiful summer meadow...the sky is blue with white clouds...the birds are chirping and the Margueritas are full of buzzing insects. You're laying there, feeling very happy. What would this summerday be like without family and friends? 
-Thanks for being there, my nearest and dearest and all my far away blogging friends!



14 kommentarer :

haspet sa...

Önskar dig också en härlig Alla hjärtans dag. Tack för att vi får följa dig här i bloggen med dina trevliga texter och fantastiskt härliga bilder. // Peter

Eva Linnea sa...

En stor hjärtlig kram på "Alla Hjärtans Dag" från mig till dig

NinaH sa...

Uhm- en så´n dag tänker jag mig gärna!;-)
Ha en mysig hjärtedag!

AnnA sa...

Hej Katarina!

Hoppas du får en fortsatt trevlig hjärtedag!
Och TACK för att du inspirerar mig(och andra) att hålla ångan uppe inför varje blommande fredag!
Nu läste jag i en kvällstidning att framåt veckan ska vädret vända och våren börja ta över efter denna dryga vinter...Jag hoppas att det stämmer.(Jag har ju långledighet och ledighet då barnen har sportlov i vecka 8)
Jag ska om ngn timme påbörja arbetspass 2, och jag hoppas på en snöfri kväll, då det blivit rätt så hyfsat att köra igen på småvägarna i Åhustrakten.

Ha en fin söndagskväll!
hälsn
AnnA

Gunilla sa...

Hej Katarina.
Tur att du finns och vill hålla på med Blommig Fredag.

Jag blir riktigt hedrad av att du vill vara följare hos mig. :o)

Ha en fin avslutning på helgen .

Ett stort HJÄRTA till dig.

Kramen/Gunilla

Annika Christensen sa...

Det samma till dig.
Ha en skön kväll
Annika

Inger sa...

Så sant, utan familj och vänner vore livet meningslöst. En njutning att få följa din blogg i ord och bild!

MariaKF sa...

Du har helt rätt - vad är man utan sin familj...
En otroligt vacker bildkombination - den talar till en...

Carol sa...

What beautiful people surrounded by your loving garden and love Katarina. ;>) Kram Carol

Anjas Hill sa...

DET ÄR SÅ SANT SOM DU SÄGER KATARINA! JAG ÖNSKAR DIG EN UNDERBAR VECKA - DU HAR VÄL VINTERLOV NU?/ANJA

Southern Lady sa...

I just found your blog. I am so excited to see gardening from your part of the world. I am in the South Eastern part of the US. We have been extra wintry this year. I, too, am longing for color. Thanks for your beautiful pictures.

Muhammad khabbab sa...

What a beautiful blog. The tulips in the previous post are so cute and lovely.

Jan sa...

You have a lovely family, Katarina, and thank you for putting me in a summer-frame-of-mind!

Dirty Girl Gardening sa...

Great pics!