9 december 2012

Fototriss - Reflektioner

Tjohoo! Jag vann tredjepris i jubiléeumsomgången av Fototriss. Tack ni som röstade på mig!

Så till dagens omgång: reflektioner. Var hittar jag mina reflektioner?

Vatten är väl nästan givet... havet, sjöar, vattenpölar, is ... möjligheterna är otaliga. Ja, i stort sett alla blanka ytor kan man hitta reflektioner. Ofta finns de bara där alldeles av sig själva, men man kan också göra medvetna val för att få till dem.









Trevlig söndag! Länk till Fototriss finns här.
/Katarina

12 kommentarer :

Ninnis sa...

Underbara bilder och härliga tankar...=)

Kram Ninni

Anna-Karin sa...

Grattis till tredjeplatsen!
Fina reflektioner i trissen. Riktigt vacker svan!

http://blogg.loppi.se/40plus/2012/12/09/fototriss-reflektioner/

Alen Trädgård sa...

Grattis!! Trissen denna gång går inte heller av för hackor;) Ha det gott/Monne

Ingalill sa...

Underbart triss :)

Vivishagerom sa...

Gratulerer så mye med tredjeplassen. Utrolig flotte bilder!

Klem Vivi

http://www.veiken.se/ sa...

Så fint! Det finns hopp om annat än vinter.....
Grattis till priset i tävlingen :)

Tantkalle sa...

Grattis till tredjeplatsen! Och återigen en jättefin triss! Ha en skön andra advent!

Jah Hollis sa...

Fina reflektioner, den nedersta med ett stänk av humor med. :-)

ormbunke sa...

Underbar triss.Ett extra pris till bild 3.Ha de gott.

Pysselfarmor sa...

Tänk vad svanar blir eleganta på bilder...inte alls lika eleganta i verkligheten tycker jag.
Rosen - ett reklamfotografi!
Den där kaffemuggen var flott guldskimrande......fint!

jo du den lilla vattendroppefågeln fick allt min röst!
Grattis!

Anonym sa...

Wow! så vackra bilder!! ♥

Anonym sa...

Fina reflektion, vattnet i svan bilden och ögonen i den sista fastnade jag för.