22 september 2013

Härliga höst

Jag tycker om hösten. Färgerna, den krispiga luften, ja, till och med regnet. Jag trivs i regn...min återkommande huvudvärk lättar när det regnar. Så länge det inte åskar, vill säga... Just nu är min höst röd - vildvinet fullkomligt sprakar av färg!

I like Autumn. The colours, the cooler air, well, even the rains. I quite like rain...my headeaches diminish - as long as there's no thunder, that is... At the moment, my Autumn is red - the Woodbine is sparkling!







Veckans fototriss hittar du här.
Linking up with Fototriss.

Katarina

14 kommentarer :

Alen Trädgård sa...

Så vackert!! Jobbigt med huvudvärk så vi får hoppas att det regnar mycket för din skull :) Ha det gott/Monne

Ninnis sa...

Underbara höstbilder….snygg triss…gillade….=)

Kram Ninni

Charlotta sa...

En riktig fyrverkerihälsning till hösten. Härlig triss!

Unknown sa...

Vackra bilder med härliga färger! =)

Hannele på Hisingen sa...

Eller hur :)

Magdalena sa...

Härlig höst triss.
Krya på dig!

Ha en bra söndag!

Lotta sa...

Jätte läcker tolkning av hösten och du har fångat vattnet så fint!

ormbunke sa...

Sprakande höstfärger och fina regndroppar. Snyggt. Ha de gott.

NinaH sa...

Höstfärger, börja med "inomhuspyssel, starta ny termin på jobbet, m.m...... Ja, jag gillar också hösten.
Men sen när löven fallit o mörkret börjar bli alltför svart....
då vill jag helst gå i ide!! Till cirka februari- mars.....
Men det behöver vi ju inte tala om nu....;-)

Jah Hollis sa...

Jättefina höstbilder i din triss.

Donna sa...

So much beauty!

Anonym sa...

Jag älskar hösten, så för mig är det en härlig höst och en härlig triss!

Anonym sa...

Jag älskar den röda hösten =)

Anonym sa...

Så vackert ♥