8 oktober 2008

Thankful Thursday

Jag är så glad att jag har upptäckt blogg-världen! Och väldigt tacksam för alla vänliga och uppmuntrande kommentarer. Kan med gott samvete säga att bloggandet har berikat mitt liv. Det är kul att slå på datorn och läsa era intressanta och stimulerande inlägg!

I'm so happy for discovering the world of blogging! And very thankful for all friendly and encouraging comments. I must confess that blogging has enriched my life. It's fun to put on the computor and read your interesting and stimulating posts!








För en tid sedan fick jag ännu en utmärkelse; denna gången av Maria
på bloggen 'Let the good times roll'
. Tack Maria! Det är alltid lika roligt att få en utmärkelse och alltid lika svårt... Vilka bloggar skall jag vidarebefordra denna utmärkelse till?

Some time ago I received yet another award. This time from Maria on 'Let the good times roll'. Thank you Maria! It's always very nice to receive an award and it's also very difficult... Which blogs am I going to pass this award on to?

Det är lika bra att jag erkänner en gång för alla: jag har redan valt! Alla bloggar som jag har länkar till här på sidan är mina favoriter! Jag skickar denna utmärkelse vidare till er alla! Alla ni förgyller mina dagar genom era kreativa inlägg och gulliga kommentarer.


I might as well confess once and for all: I have already chosen! All the blogs that I have links to, in my sidebar, are my favourites! Therefore, I pass this award on to all of you! You all make my days by writing creative posts and friendly comments.




Enjoy your day! /Katarina



Här hittar du fler bidrag till Thankful Thursday.

You'll find more Thankful posts here.

7 kommentarer :

Annika Christensen sa...

Jag håller med dig om utmärkelser.
Det svåra är att ge dem vidare och så får man samma om och om igen.
Jag tackar för att jag får stå med på din blogglista och för utmärkelsen.
Ha det riktigt gott.
annika

Ninni sa...

Ja då får man niga och tacka:)) Jag håller helt med dig, jag är sååå glad att jag har upptäckt hur roligt bloggandet är...Och tänk vad mycket man kan lära sig och vad många spännande människor det finns!!
Må så gott!Kram Ninni

Anonym sa...

Jag håller med dig om att blogg-världen är jättehärlig! Man hittar så många fantastiska människor med liknande intressen, inte bara långväga i landet utan även utanför landets gränser, vilket jag tycker är jättehäftigt!

Karin sa...

Ja bloggvärlden är otrolig! Så mycket inspiration och så många härliga personligheter. :) Det är svårt med utmärkelser, vilket gjorde jag bestämde mig för att inte skicka dem vidare på ett tag. :/ Önskar dig en trevlig helg! Kram Karin

Hannele på Hisingen sa...

Visst är bloggande kul, det har hänt ett och annat tacka vare det, man lär sej mycket. Saknar olvon i mitt paradis, trodde jag hade allt, ha en fin fredag, kram.

Gail sa...

Fantastic that you have been rcognized! Blogging is wonderful...here I am leaving a message for a gardener in Sweden, how cool is that! gail

walk2write sa...

I think you should get an award for the most encouraging blogger. You're gifted in that respect. I find something to smile about everytime I visit here. Keep on cheering us up!