11 juni 2011

Rosy Roses!

Rosa rugosa 'Therese Bugnet', Rosa rugosa 'Kamtschatka'

10 kommentarer :

Rose Garden Malevik sa...

Hej Katarina
Visst e det underbart nu :)
Hoppas din helg e bra
å missa inte

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

VÄLKOMMEN :)
Håkan

Lena/isklockan sa...

Hej!
Vad kul att få se TB. Jag har köpt min nu i vår och den är ju inte stor men ganska många knopp i . Ser så mycket fram emot att de ska öppna sig :-)

Önskar Dig en trevlig kväll.

Kram

Alen Trädgård sa...

Vilken underbart vacker ros, man kan nästan se hur gott den doftar:)

Anna Vattenkanna sa...

WOW! TB är en personlig favorit - men jag har den inte i min trädgård för här finns inte plats...

Kram Anna Vattenkanna

Rosor och ruiner sa...

mm, Terese Bugnet kanske man skulle ha en, den är lite pionlik...me like!

Suss o Kai sa...

Mmmm man kan nästan känna doften genom bilden :) Kram Suss

Glädjekällans Trädgårdsblogg sa...

Är på landet och här har en ros börjat blomma, en ros jag hittat tack vare dig.
Fortsatt trevlig helg
Birgitta

easygardener sa...

I like Rugosas and they seem to be unaffected by the usual Rose problems such as Blackspot.

Anjas Hill sa...

Underbart Katarin!/Anja

Donna sa...

Beautiful and I love the soft pink color