13 juli 2011

Daylilies - 2

"Gwyn"

"Maid Marian"

"Richard the Lionheart"

9 kommentarer :

Alen Trädgård sa...

Snygga dagliljor! Ska införskaffa några till till mig nu i helgen när jag är ute på vift:)) Ha det gott/Monne

Mia sa...

den första du visar är ju helt sagolikt vacker!
ha en bra dag!

Lena/isklockan sa...

Och ännu fler skönheter idag. Verkligen läckra!!

Kram

Ingmarie We sa...

Så många ovanliga dagliljor du har! Den första var fin, men jag är mer förtjust i de riktigt mörka dagliljor du visat på bloggen tidigare. Ha det så bra.

Hannele på Hisingen sa...

Vilka skönheter.

Lisa sa...

Gillade verkligen den första ! Fungerade migränteét ?
Hoppas du har en skön sommar !
Lisa/Lisas trädgård

Christina sa...

Så fina dina dagliljor är!

Anjas Hill sa...

Hejsan Katarina!
Så fina dagliljor du har (säger jag för det skall man göra - man e' väl välupfostrad - typ?). Undrar vad det är för 'patologiskt' fel på mig som inte tänder på släktet? Har själv några, men det är bara en undulatgul som får mig att spinna.
ALLA tycker ju om dem, så snälla 'doktorn' vad e'de' för fel på mig;)?/Anja

Anonym sa...

Mecket vackra.