19 maj 2009

Wordless Wonder

Tovsippa Anemone sylvestris

13 kommentarer :

Lillebeth sa...

Ååååå, vilken bild. Jag äslar Tovsippor. Planerar en hel backe!

Shirley sa...

Hi again Katarina :-)

Enjoy the wonders at Chelsea... have a brilliant time :-D

Green thumb sa...

The silent beauty says a lot!

nilla|utanpunkt sa...

Vacker, som lätt slutna händer som sakta öppnar sig och avslöjar sitt hemliga innehåll.

CanadianGardenJoy sa...

Some times words just shouldn't be there with such a beauty to see ?
You are going to Chelsea ! Take lots of pictures please : )
As if I had to SAY that ? LOL

Maria Berg sa...

Den är fin, jag har ett par också. Nu har jag grävt upp vitsippan får bara se så jag kommer till en post i tid annars får jag skicka dem efter helgen.

/MB

My Mother's Garden sa...

Heavenly!

Inger sa...

Du har fångat ett ögonblick, med känsla! Tovsippa har jag fått från min barndoms trädgård. Ha det gott!

Carol sa...

Simply Poetic! Snowy folds hidden yellow... Lovely!!

Merja sa...

Så söt bild!
Ha en bra Kristi himmelfärds dag

Hannele på Hisingen sa...

oj, en sån hemlighetsfull skönhet,
ha en trevlig helg, kram.

Annika Christensen sa...

Tovsippan är bara för ljuvlig.
Var i Åhus trakten häromdagenoch där växte den i stora dungar verkar sprida sig bra där, fast inte hos mig.
Ha det gott
Annika

Anjas Hill sa...

Läcker bild på tovsippan.
Pelargonsticklingen som jag fick av dig förra sommaren har rotat sig, vuxit och är full av knoppar alltså den där 'Rococo' hette den väl?/Anja