6 juli 2008

Approaching merger / Kommande sammanslagning



After some careful consideration, I've come to a decision:
My two garden blogs will be united into one. I will post here - and only here - in future. So dear readers; I hope you will put up with me, even though future postings will be in both English and Swedish.

Efter moget övervägande har jag beslutat att slå samman mina två trädgårdsbloggar till en och samma blogg. Från och med nästa inlägg kommer jag bara finnas här. Hoppas du hänger med mig - trots att framtida inlägg kommer vara både på engelska och på svenska.

Flowering Thyme / Blommande timjan

Until next time: I hope you're having a great weekend!

Tills dess: ha en fortsatt härlig helg!




12 kommentarer :

GMG sa...

WOW! Great pictures, lovely blog!
Blogtrotter

Lynellen sa...

Beautiful! And thank you for the English!

Piondröm sa...

Det var nog ett bra beslut. Det verkar vara jobbigt att ha två, men du är ju så himla duktig på Engelska. När vi ska skriva inlägg så tar det jätte lång tid, men det är nog bra övning. Vi kan inte så bra men dom är överseende, för vi kan ju bättre Engelska än vad dom kan Svenska. Ha det bra
Carina

Ninni sa...

Vilken härlig timjan! Det är nog min favoritkrydda tror jag.
Såklart jag följer med hit:-) Men av naturen lat så läser jag ju helst på svenska...fast jag använder ju engelska dagligen här i Brasilien men övning är ju bara bra.
Må så gott! Kram Ninni

Lavender and Vanilla Friends of the Gardens sa...

This picture of Thyme is so real I want to take a handful for cooking. I do use a lot of Thyme in my cooking. I grow the one with white flowers which I use as well. This pink one is gorgous.) I understand you are blogging in two languages in the future. Thank you for blogging in english too.

Hannele på Hisingen sa...

Varigierad timjan, läckert!

Annie - Annalunda sa...

Visst följer vi med...det går ju inte att missa allt vackert hos dig Katarina!
Ska uppdatera länken till dig också!

Fortsatt skön sommar önskar jag dig Kram Annie

ROSA E OLIVIER sa...

Piú giú, in fondo alla Tuscolana...!?...passavo per un saluto!

castor sa...

Hello, lovely visit in your blog, pictures are very nice, I like that !
Thank you very much for this magic instant !
Cordialement
Castor

Threadspider sa...

I shall continue to enjoy you in English although your lovely pictures need no language other than the universal language of delight.

gintoino sa...

Another bilingual blog!Soon this will be a new trend ;-)

FlowerLady Lorraine sa...

Dear Katarina ~ I just found your blogs this morning and I want to say a heartfelt thank you for having them in English too.

FlowerLady